Tuesday, September 30, 2008

Give Me Sympathy

9 comments:

fishfish said...

Get hot
Get too close to the flame
Wild open space
Talk like an open book
Sign me up
No time to take a picture
I'll remember someday
All the chances we took

We're so close to something better left unknown

I can feel it in my bones
Gimme sympathy
After all this is gone
Who would you rather be
The Beatles or The Rolling Stones?
Oh seriously
You gotta make mistakes you're young
Come on baby play me something,
Like she's come undone

Don't go
Stay with the all unknown
Stay away from the hooks
All the chances we took

We're so close to something better left unknown
We're so close to something better left unknown

I can feel it in my bones
Gimme sympathy
After all this is gone
Who would you rather be
The Beatles or The Rolling Stones?
Oh seriously
You gotta make mistakes you're young
Come on baby play me something,
Like she's come undone

Acouphene said...

si tu veux...

fishfish said...

bon Ok , en plus j'ai des photos...

Madeleine said...

Bonsoir Fish-Fish, merci pour le texte aussi.

fishfish said...

Alors Madeleine as tu fini ton livre de Jodo?

Madeleine said...

Je le déguste ... c'est très intéressant, "yé né soûis pas prrréssé" sais-tu que John Lennon l'appelait "maître" ce gourou du rock ?

Anonymous said...

Hello Fishfish

J'aime parler de ce qui est à améliorer afin de l'améliorer.

Depuis peu,
de manière presque non-visible tellement c'est fin,je sais que:
Je préfèrerais etre comme les Beatles.
Anodin peut-etre le faite de "vouloir etre ...." ,
cela montre néanmoins l'erreur.

(du style vouloir servir
en étant un exemple ultérieurement)


Voilà se que me montre ton Fishfish Family's ce soir.

Anonymous said...

Non,
je voulais écrire
"Voilà ce que montre Fishfish Familly ce soir"

"Ton" est resté d'une autre phrase,l'égo est assez présent dans l'air sans y ajouter des mon,ton
blablabla non?

fishfish said...

Es ce possible? A vérifier.